• Kies zelf uw bezorgmoment
  • Alles uit eigen voorraad
  • Vóór 16:00 besteld, Morgen in huis

Verzenden & retourneren

Bezorgtijd

Alle bestellingen (die voorradig zijn) en voor 16.00 uur bij ons binnen komen worden nog dezelfde dag verwerkt en verzonden. Dit geldt NIET voor zaterdag, zon-en feestdagen. Indien een product niet voorradig is wordt dit met de klant per mail of telefoon gecommuniceerd. Wij bieden eventueel een alternatief aan of maken een afspraak voor gedeelde of uitgestelde verzending.
Vervolgens wordt circa. 97% van de paketten en briefpost de volgende werkdag bij u aangeboden. Dit ligt buiten onze macht en daarvoor zijn we afhankelijk van de drukte bij PostNL. Uit ervaring blijkt dat de briefpost wel eens 1 tot enkele dagen vertraging oploop in het transportproces. 
Mocht u uw pakket willen volgen, lees dan verder onder "Pakket volgen"(hieronder).

Zelf bezorgmoment kiezen

Indien u een pakket laat bezorgen, kunt u zelf de tijdsindicatie kiezen. Dit geldt alleen voor pakketten en niet voor briefpostverzendingen. 

Verzendkosten

Wij proberen zoveel mogelijk producten per briefpost te versturen. Hierop zijn de verzendkosten aangepast. U kunt er dus vanuit gaan dat u nooit te veel betaalt voor verzending.

De onderstaande bedragen worden in STAP 2 van het bestelproces automatisch berekend:

Brievenbuspakketje

  Nederland België/Deutschland
Standaard €2,99 - €3,99* €6,99
Gratis Vanaf €50 Bestelwaarde Vanaf €75 Bestelwaarde

* enveloppe of brievenbuspakketje (met track en trace)

Pakketpost

  Nederland België/Deutschland
Standaard €4,99 - 6,75* €6,99
Gratis Vanaf €65 Bestelwaarde** Vanaf €75 Bestelwaarde


* Pakketkosten NEDERLAND afhankelijk van gewicht
€4,99 bij pakketten tot 5 kilo
€5,99 bij pakketten van 5,01 tot 15 kilo
€6,75 bij pakketten van 15,01 t/m 30 kilo

** Bestelwaarde= waarde producten incl. BTW en excl. verzending
Enkele zwaardere producten (zoals bijvoorbeeld zoutlampen>25 kilo uitgesloten)

Overige paketten

  • Paketten 30-60 kilo worden aangeleverd als 2 collies, voor €12,99 etc (Met uitzondering van zoutlampen zwaarder dan 30 kilo).
  • De overige tarieven voor Minipallet en Europallet verzending worden inzichtelijk in de webshop en zijn tevens opvraagbaar.

 

Track& Trace:

Track & Trace is een handige manier om uw zending met barcode online te volgen. Het enige wat u nodig heeft is de barcode en de postcode van u als ontvanger. Ook als verzender volgt u uw zending eenvoudig online of met de PostNL App. Zie beneden voor uitgebreide informatie.

Volg uw pakket of aangetekende brief op elk moment.
 

Bezorging

Wij garanderen normaliter een bezorgtermijn van 1-2 werkdagen in 97% van de gevallen. Om de kosten voor de klanten zo laag mogelijk te houden, laten wij onze voorraad groeien met de vraag uit de markt. Hierdoor hebben geen overbodig grote voorraden en kan het voorkomen, dat bepaalde producten op sommige momenten niet op voorraad zijn. Wij werken met een kleurensysteem om duidelijk te maken wat de actuele voorraad is. Hierover vindt u in het hoofdstuk "voorraadbeheer" meer informatie.

We wijzen er uitdrukkelijk op dat wij de bovenstaande bezorgtermijn niet 100% kunnen garanderen. Dit geldt tevens voor de absolute correctheid van het voorraad beheersysteem (i.v.m. gereserveerde bestelling ed.). Dit omdat wij hierin tevens afhankelijk zijn van de beschikbaarheid van de producten van onze leverancier. Wij wijzen dus op voorhand uitdrukkelijk alle claims hieromtrent af. De beslissing voor het eventueel vooraf versturen van een deelbestelling (bijvoorbeeld omdat een deel van de bestelling nog niet voorradig is), blijft ten allen tijde een door Steviahouse gemaakte beslissing en is dus NIET standaard. Het eventueel versturen van een nabestelling geschiedt op kosten van Steviahouse.

Niet goed-geld terug garantie

U heeft onze producten thuis en u bent niet tevreden, dan mag u de producten terugsturen en krijgt u het geld voor de product(en) terug.
Wij storten uw geld, nadat het product in ongeopende verpakking bij ons retour is, binnen 14 werkdagen terug op uw rekening. De totale verzendkosten incl. de kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant.

Retourneren

Niet tevreden met uw producten? Dan mag u de producten in ongeopende verpakking (voeding) retourneren naar het volgende adres:

Steviahouse.nl│Naturaplaza 

Weijinksweg 18
7558 PL
Hengelo Ov. 

Volg uw pakket

Hoe werkt het?

Zodra u een barcode heeft, kunt u de zending online volgen of met de PostNL App. Als de dag waarop wij de zending aanbieden bekend is, tonen we deze dag. Ook geven we aan hoe laat we de zending bezorgen (indien mogelijk).

Pakket of aangetekende brief volgen (met Track & Trace)

U volgt uw zending eenvoudig online in vier stappen:

Stap 1. Zorg dat u de barcode van uw zending bij de hand heeft. U vindt die code op het verzendbewijs of bijvoorbeeld in de e-mail van de online winkel waar u een aankoop hebt gedaan.

Stap 2. Vul de barcode in. Dit nummer begint meestal met '3S' of '2S' en bevat verder een combinatie van cijfers en letters. Typ de barcode in zonder spaties.

Stap 3. Vul de postcode van de ontvanger in.

Stap 4. Klik op 'Zoeken'. De informatie over de locatie van uw zending verschijnt nu op uw scherm.

Volg uw pakket

PostNL App- download hier:

PostNL App iOS

PostNL App Android


Bezorging wijzigen

Kies zelf waar en wanneer u uw pakket wilt afhalen

U hoeft niet meer thuis te blijven om uw pakket in ontvangst te nemen. Wijzig zelf eenvoudig de bezorglocatie, dan brengen wij het pakket naar een Postkantoor of Pakketautomaat.

Heeft u de bezorger gemist? Als u de barcode van uw pakket heeft, bepaalt u zelf waar uw pakket de volgende keer wordt afgeleverd.

Afhalen op Postkantoor

Haal uw pakket af op het Postkantoor Er is altijd een PostNL locatie bij u in de buurt.

Meer over afhalen op het Postkantoor

Afhalen bij de Pakketautomaat

Bepaalt u liever zelf wanneer u uw pakket afhaalt? Laat het dan afleveren in één van de Pakketautomaten op een NS-station of op Schiphol Plaza.

Meer over de Pakketautomaat



 

Indien zich problemen hebben voorgedaan met de bezorging dan verzoeken wij u,  zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Wij zorgen dan voor een adequate afhandeling.